Staże w uroczej Maladze to nie tylko praca, ale również doskonała okazja do integracji. Wczoraj wieczorem zostały zorganizowane podchody „Rally de Malagueta”.

Program podchodów był następujący:

  1. Nazwij swoją grupę.
  2. Nauczcie Hiszpana lub Hiszpankę mówić „Kocham Cię”.
  3. Z liter „Centre Pompidou Málaga” ułóżcie co najmniej ośmioliterowe wyrażenie związane z tym miejscem. Następnie zaśpiewajcie na melodię dowolnej hiszpańskiej piosenki, w której to wyrażenie znajdzie się dwa razy.
  4. Pokaż wyrażenie „diversión - nos lo pasamos genial” za pomocą kalambura tak, by cała drużyna brała udział.
  5. Zatańczcie flash mob wokół La Farola.
  6. Wspólnie policzcie po hiszpańsku od 1 do 10 i potem od 10 w dół.
  7. Wykonajcie zadania:
    • Encuentra siete conchas grandes y bonitas y organiza un círculo.
    • Encuentra tres conchas grandes y bonitas y colócalas con un triángulo.
    • Encuentra ocho conchas grandes y bonitas y haz un cuadrado de ellas.
  8. Zróbcie zdjęcie całej grupy z Hiszpanem lub Hiszpanką na tle Ayunatamento / Universidad de Málaga / Museo de Málaga / Alcazaba de Málaga.

Uczniowie zostali podzieleni na cztery drużyny. Każda z nich otrzymała mapę miasta z zaznaczonymi punktami. Już w centrum miasta otrzymali Messengerem pierwsze zadania. Po wykonaniu ich i udokumentowaniu rezultatów w postaci zdjęć i filmików, grupy mogły udać się do kolejnych punktów (centrum Pompidou, La Farola, Malaguetta), gdzie drogą elektroniczną otrzymywali kolejne zadania.

Po obejrzeniu całej dokumentacji z wykonania zadań przez młodzież, opiekunowie jednomyślnie ustalili, że wygrywa grupa „Pierwsi”.

Zwycięzcom gratulujemy. Wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy, a zwycięzcy smaczną nagrodę.

Niestety, jakość zdjęć i filmów - ze względu na porę dnia - pozostawia wiele do życzenia, mimo to zachęcamy do obejrzenia:

Integracja w formie podchodów

Integracja w formie podchodów Staże w uroczej Maladze to nie tylko praca, ale również doskonała okazja do integracji. Wczoraj wieczorem zostały zorganizowane podchody „Rally de Malagueta”. Program podchodów był następujący: 1. Nazwij swoją grupę. 2. Nauczcie Hiszpana lub Hiszpankę mówić „Kocham Cię”. 3. Z liter „Centre Pompidou Málaga” ułóżcie co najmniej ośmioliterowe wyrażenie związane z tym miejscem. Następnie zaśpiewajcie na melodię dowolnej hiszpańskiej piosenki, w której to wyrażenie znajdzie się dwa razy. 4. Pokaż wyrażenie „diversión - nos lo pasamos genial” za pomocą kalambura tak, by cała drużyna brała udział. 5. Zatańczcie flash mob wokół La Farola 6. Wspólnie policzcie po hiszpańsku od 1 do 10 i potem od 10 w dół 7. Wykonajcie zadania: • Encuentra siete conchas grandes y bonitas y organiza un círculo. • Encuentra tres conchas grandes y bonitas y colócalas con un triángulo. • Encuentra ocho conchas grandes y bonitas y haz un cuadrado de ellas. 8. Zróbcie zdjęcie całej grupy z Hiszpanem lub Hiszpanką na tle Ayunatamento / Universidad de Málaga / Museo de Málaga / Alcazaba de Málaga Uczniowie zostali podzieleni na cztery drużyny. Każda z nich otrzymała mapę miasta z zaznaczonymi punktami. Już w centrum miasta otrzymali Messengerem pierwsze zadania. Po wykonaniu ich i udokumentowaniu rezultatów w postaci zdjęć i filmików, grupy mogły udać się do kolejnych punktów (centrum Pompidou, La Farola, Malaguetta), gdzie drogą elektroniczną otrzymywali kolejne zadania. Po obejrzeniu całej dokumentacji z wykonania zadań przez młodzież, opiekunowie jednomyślnie ustalili, że wygrywa grupa „Pierwsi”. Zwycięzcom gratulujemy. Wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy, a zwycięzcy smaczną nagrodę. Niestety, jakość zdjęć i filmów - ze względu na porę dnia - pozostawia wiele do życzenia, mimo to zachęcamy do obejrzenia:

Projekt o numerze 2017-1-PL01-KA102-036820 pt.:
Uczniowie PCKZiU w Pucku
poznają technologię informacyjną i komunikacyjną w logistyce europejskiej
”,
współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków europejskiego funduszu społecznego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
w ramach projektu
Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego
.